hannapavift

Alla inlägg den 31 juli 2013

Av Hanna - 31 juli 2013 13:46

I lordags var jag pa en av de basta festerna jag nagonsin varit pa! Det kallades for ett "drumming party". Till en borjan var det som vilken fest som helst. Men, efter nagon timme borjade en av killarna att spela trumma. Fler och fler joinade och bara efter nagra minuter var det fler an tio personer pa vars en trumma. Vi dansade hela kvallen och fick chansen att spela lite ocksa! Sa himla roligt var det! De gor detta en gang i manaden och jag kommer definitivt  att ga igen :)


Last Saturday I went to one of the best parties I've ever been to. They called it a "drumming party". At the beginning it was like any other party, but after an hour or so, one of the guys started playing. All of a sudden more than 10 people had joined in the band :) We danced all night and we got the chance to play the drums a little to! So much fun1


 

Presentation


Välkommen till mitt äventyr.

Fråga mig

41 besvarade frågor

Translate Blog

Kategorier

Work & Holiday i Australien

En resa längs Australiens östkust samt mitt liv i Sydney där jag arbetar för Sydney Harbor Tall Ships.

Seglandes runt Stilla Havet

April 2012 - Oktober 2012 arbetade jag som "deckhand" ombord det vackra skeppet Soren Larsen när hon seglade runt i Stilla Havet.

Work & Holiday Nya Zeeland

Under 2014 befinner jag mig på Nya Zeeland, både för att arbeta och resa. Jag och min partner tänker resa runt hela landet i vår van och göra en skidsasong i Wanaka!

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards