hannapavift

Alla inlägg under februari 2013

Av Hanna - 12 februari 2013 04:37

Hur lång tid är tio år?
Fråga paret som nyligen skilt sig


Hur lång tid är tre år?

Fråga en nybakad student


Hur lång tid är ett år?
Fråga eleven som måste gå om nian


Hur lång tid ar än månad?

Fråga mamman till en för tidigt född baby


Hur lång tid är en vecka?

Fråga chefredaktören på en veckotidning


Hur lång tid är en timme?

Fråga de föralskade som väntar på att träffas


Hur lång tid är en minut?

Fråga den som missade flyget, tåget eller bussen


Hur lång tid är en sekund?

Fråga den som överlevt en olycka


Hur lång tid är en hundradels sekund?

Fråga den som tagit silver i OS


Tiden väntar inte på någon

Värdesätt varje minut!

Presentation


Välkommen till mitt äventyr.

Fråga mig

41 besvarade frågor

Translate Blog

Kategorier

Work & Holiday i Australien

En resa längs Australiens östkust samt mitt liv i Sydney där jag arbetar för Sydney Harbor Tall Ships.

Seglandes runt Stilla Havet

April 2012 - Oktober 2012 arbetade jag som "deckhand" ombord det vackra skeppet Soren Larsen när hon seglade runt i Stilla Havet.

Work & Holiday Nya Zeeland

Under 2014 befinner jag mig på Nya Zeeland, både för att arbeta och resa. Jag och min partner tänker resa runt hela landet i vår van och göra en skidsasong i Wanaka!

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards