hannapavift

Alla inlägg den 15 december 2011

Av Hanna - 15 december 2011 04:30


 

Hey people!

Tankte dela med mig av en av de sjukaste upplevelserna nagonsin i mitt liv. Framfor er har ni videon av min skydive! Jag bjuder pa lite panik, nervosa leenden och ett misslyckat forsok till en dans i luften - ENJOY

Av Hanna - 15 december 2011 02:07

Hej pa er alla underbara manniskor dar hemma!


Jag ar sa glad och lycklig just nu. Jag alskar livet i Sydney och tankte uppdatera er med vad det ar jag gor pa baten och lite bilder pa mitt nya hem!


Livet pa baten ar helt sjukt kul. Vi jobbar stenhart allihopa 6 dagar i veckan. Vi tjanar inte en formogenhet, men vi gor det definitivt for upplevelsen och erfarenheten. Personerna i ganget ar underbara och vi skrattar hela dagarna. Jag trivs jattebra och kommer overens med alla. Har jobbat dar i en vecka nu och kanner mig redan som en i gruppen. Dom har slappt in mig och accepterat mig och det ar en valdigt harlig kansla.


   Vi borjar med Emil - den roligaste killen jag nagonsin traffat. Han fick mig och hela baten att skratta en hel
   kvall sa att vi fick kramp i magen


 

Har har vi nagra av grabbarna (Joe, Nathan, Mitch och Dan) uppe i masten och viker in seglet, det roligaste med hela jobbet!


 

Har har vi Jim som gar lite pa halvljus haha. Denna kvallen slutade vi ganska tidigt sa vi tog en ol eller tva efterat pa baten :)


 

Amy, Jim och Joe en kvall ute i Sydneynatten!


Och har kommer lite bilder pa baten:


  

 


 


 


 


 


 


 

Min utsikt varje dag!


 

Jag och Hannah! Vi ar sa grymt lika och klickar skitbra, typ som att vi ar samma person.

Vi har till och med likadana tandborstar :)

GREAT MINDS THINK ALIKE!


 

Var julgran!! Jag gjorde ett litet bidrag :)


 

Har har ni Helen, jag och Nathan uppe i masten! :D


Det ar alla bilder jag kan dela med mig av an sa lange :)

Och ni behover inte vara oroliga for mig langre. Jag klarar mig och kanner mig sa himla mycket starkare i mig sjalv genom denna upplevelse. Jag gav inte upp och nu har jag det basta jobbet nagonsin och umgas med de basta manniskorna jag traffat pa lange. LIFE IS GOOD!


Saknar er dar hemma! <3



Presentation


Välkommen till mitt äventyr.

Fråga mig

41 besvarade frågor

Translate Blog

Kategorier

Work & Holiday i Australien

En resa längs Australiens östkust samt mitt liv i Sydney där jag arbetar för Sydney Harbor Tall Ships.

Seglandes runt Stilla Havet

April 2012 - Oktober 2012 arbetade jag som "deckhand" ombord det vackra skeppet Soren Larsen när hon seglade runt i Stilla Havet.

Work & Holiday Nya Zeeland

Under 2014 befinner jag mig på Nya Zeeland, både för att arbeta och resa. Jag och min partner tänker resa runt hela landet i vår van och göra en skidsasong i Wanaka!

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards