hannapavift

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Hanna - 6 november 2011 10:05

hej finisar!


Jag har nu kommit av fran min battur runt Whitsundayoarna. Jag lever, ramlade inte i vattnet och blev inte biten av en haj. Bara en liten sandfluga, haha. Och ja, det var helt underbart!


Vi akte med en bat som heter Avatar och vi var ca 24 personer pa baten. Avatar hade sin "huvudbat" och sen tva vingar. Mellan varje vinge var dar en stor rampolin som man kunde sitta pa. Dock var dar hal i den sa man kunde hela iden se ner i vattnet eller bli splashad av vattnet haha.


Pa baten traffade jag tva tyska tjejer som heter Daniela och Lea som jag nu reser vidare med. Vi hade jattekul tillsammans och det kanns jattebra!


Har kommer lite bilder:


 

I "lillen" pavag ut till stora Avatar


 

Min laskiga sovplats .. :(


 

Ganska harligt


 

Fonstret langst till hoger var min sovplats..


Bilder fran underbara Whithaven beach kommer senare. Det tar san himla lang tid att ladda upp bilder har att jag blir galen. Whithaven klassas som en av varldens vackraste strander och jag haller med till 100 procent. Nu har jag inte sett sa manga andra paradisstrander, men jag kan tanka mig!

Usch, en odla bredvid datorn dodade precis en fluga och at den. Massa laskiga djur har uppe pa ostkusten.. jiihaa.


Ta hand om er familj, slakt och vanner.

Jag saknar er

v

Presentation


Välkommen till mitt äventyr.

Fråga mig

41 besvarade frågor

Translate Blog

Kategorier

Work & Holiday i Australien

En resa längs Australiens östkust samt mitt liv i Sydney där jag arbetar för Sydney Harbor Tall Ships.

Seglandes runt Stilla Havet

April 2012 - Oktober 2012 arbetade jag som "deckhand" ombord det vackra skeppet Soren Larsen när hon seglade runt i Stilla Havet.

Work & Holiday Nya Zeeland

Under 2014 befinner jag mig på Nya Zeeland, både för att arbeta och resa. Jag och min partner tänker resa runt hela landet i vår van och göra en skidsasong i Wanaka!

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards